PAGRINDINIAI KRITERIJAI RENKANTIS ĮKROVIMO STOTELĘ

Elektromobilio baterijos talpa

Elektromobilio baterijos talpa nurodo, kiek energijos gali būti saugoma elektromobilio baterijoje ir kiek nuvažiuojamo atstumo gali būti įveikta vienu įkrovimu. Baterijos talpa išreiškiama kilovatvalandėmis (kWh), o šis matavimo vienetas rodo, kiek kilovatų energijos gali būti išsaugota arba išleista per valandą.

Elektromobilio vidinio įkroviklio talpa

Šis parametras nustato kiek energijos galima saugoti ar perduoti elektromobilio akumuliatoriui vidinio įkrovimo proceso metu. Talpa išreiškiama (kWh) ir rodo, kiek energijos gali būti tiekiama elektromobilio baterijai, prijungtas ją prie tinklo arba kito energijos šaltinio.

Svarbu pažymėti, kad vidinio įkroviklio talpa skiriasi nuo elektromobilio pagrindinės baterijos talpos. Pagrindinė baterija yra didesnė ir sukaupia daugiau energijos, skirtos automobiliui judėti, tuo tarpu vidinio įkroviklio talpa paprastai yra skirta trumpesniems atstumams, papildomai įkrovai arba įkrovimui per naktį.

Elektros įvado galia

Nuo įvado galios priklauso kiek elektros galios gali būti perduota įkrovimo stotelei tam, kad ji galėtų įkrauti elektromobilį ir kaip greitai automobilio baterija gali būti įkrauta. Kuo didesnė įvado galia, tuo daugiau galios galima skirti konkretaus tipo įkrovimo stotelei, kuri elektromobilį įkraus greičiau.


ĮRANGA

EVH4S11NC EVLink Home 3P+N 16A 11kW T2 Trifazė krovimo stotelė
Terra AC W11-G5-R-0 16A 11 kW Trifazė krovimo stotelė, RFID
6570020 3P+N 32A 22kW T2 Trifazė krovimo stotelė "Ion Wallbox Basic"
MEV11DREW5T2 3P+N 16A 11kW T2 Trifazė krovimo stotelė

ĮRENGIMO PROCESAS

Užklausa, pirminis projektas ir pasiūlymas

Pagal gautą užpildytą formą jau galime pateikti preliminarų EV įkrovimo stotelės įrengimo projektą ir pasiūlymą.

Apžiūra

Mūsų specialistas atlieka objekto apžiūra gyvai ir įvertina planuojamos EV įkrovimo stotelės įrengimo specifiką.

Projektavimas, pasiūlymo tikslinimas, tvirtinimas, sutarties pasirašymas

Projektas ir pasiūlymas koreguojamas remiantis atliktos apžiūros duomenimis. Klientui susipažinus ir patvirtinus galutinį pasiūlymą, jo pagrindu pasirašoma EV įkrovimo stotelės įrengimo sutartis bei sumokamas 30% avansinis mokėjimas. Rezervuojama įranga, montavimo eilė.

EV įkrovimo stotelės įrengimas

Per 30 dienų nuo sutarties pasirašymo, įsipareigojame įrengti EV įkrovimo stotelę.

Galutinis atsiskaitymas

Įrengus saulės elektrinę, pateikus pasirašius standartinius aktus, klientas apmoka likusią projekto kainos dalį.

ĮGYVENDINTI ĮKROVIMO STOTELIŲ PROJEKTAI

D.U.K.

Dažniausiai užduodami mūsų klientų klausimai. Jei atsakymo į Jūsų klausimą neradote, susisiekite su mumis ir jį rasime kartu.

Jei ketinate įsigyti vieną ar kelis elektromobilius, svarbu suprasti, kad tai ženkliai padidins elektros energijos sunaudojimą. Apytiksliais skaičiavimais, vienam elektromobiliui gali prireikti apie 2000 kWh per metus, o jei turėsite kelis elektromobilius, šis kiekis dvigubės.

Elektromobilių įkrovimo jungtys skiriasi priklausomai nuo elektromobilio tipo, gamintojo ir regiono, kuris nustato tam tikrus standartus. Pagrindinės elektromobilių įkrovimo jungtys apima:

  1. Type 1 (J1772): Dažniausiai naudojama Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kai kuriose kitose šalyse. Tai yra vieno fazės jungtis, skirta AC įkrovimui.

  2. Type 2 (Mennekes): Labai paplitusi Europoje, taip pat naudojama daugelyje kitų regionų. Ši jungtis gali būti naudojama tiek AC, tiek DC įkrovimui.

  3. CHAdeMO: Japonijos standartas, daugiausia naudojamas greito įkrovimo stotelėse. Tai yra DC (tiesioginio srovės) jungtis.

  4. CCS (Combined Charging System): Tai yra Europos ir Jungtinių Amerikos Valstijų standartas, jungiantis Type 2 jungtį su papildomu DC įkrovimo laidu. Tai leidžia tiek AC, tiek DC įkrovimui ir yra viena iš platesniųjų naudojamų jungčių.

  5. Tesla Connector: Tesla automobiliams naudojama savo specifinė jungtis, kuri taip pat gali būti panaudota kitiems elektromobiliams naudojant specialų adapterį.

Šios jungtys gali būti naudojamos tiek viešose elektromobilių įkrovimo stotyse, tiek privačiuose įkrovimo taškuose, priklausomai nuo jų įrengimo ir aptarnavimo paslaugų teikėjų politikos. Elektromobilių gamintojai dažnai pritaiko savo automobilių įkrovimo jungtis pagal regioną, tačiau kai kurie modeliai gali būti aprūpinti adapteriais, leidžiančiais naudoti skirtingas jungtis.